breaking dawn

igåååår blev det förts nova med luiis & elajn, mys hade vi det! <3
på kvällen blev det mys på skolan med luiis, isabel, emma, maja, amanda & madde. lägesen <3
idag blev det upp typ vid nio & vid tio drog vi till österlen & där har jag varit hela dagen. har fått världens fulaste bränna, hoppas att den har lagt sej tills imorgon :p
ikväll blev det isabel & luiis här med prat, popcorn, citrusdricka & o'boy-mackor, hah. dom är bra <3

& igår fick jag ÄNTLIGEN 'så länge vi båda andas' av hajen, tack för det! nu kommer jag typ inte kunna va social på typ två dagar, höhö. boken är riktigt underbar & jag längtar tills jag ska gå & lägga mej ikväll & läsa, hihi.

nu ska jag kolla bdb, cha cha.
& folk, peppa lördag nu!

Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

jag vill att lördag ska bli flyttad hahahha just for me :l muä i'm pissed. TELL ME EVERYTHING LATER, MY TWILIGHTSTAR!

2009-08-06 @ 21:21:49
Postat av: luiiis

YEEEY alla peppar lööördaag!

2009-08-07 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0