eyes on fire

& jag sitter & bloggar mitt i natten, jetebraou! (yyy)
fast jag har två bra anledningar! ett, jag är övertrött = pigg. två, jag är sugen på godis.
så, det är inte mkt att göra åt det.

ikväll (fredag) blev det sandtaget med massa folk från flyinge + luiis, maja, vicci, emma, fia & jenny.
träffade även roger, som jag inte har träffat på hela lovet, skärpning!
alla var supertrevliga & sociala, najs människor helt enkelt!

idag har jag även gjort ngt extremt viktigt! jag har läst ut 'så länge vi båda andas'..
fyfan säger jag bara, den var skiiiiitbra! dock sorgligt att det inte finns fler böcker nu, så det blir väl att läsa om ettan & tvåan iaf.

nu SKA jag sova, även om jag inte är trött, för jag kommer va död imorgon om jag inte gör det.

cya.


Kommentarer
Postat av: Thörnberg!! :)

Tackar för en trevlig kväll :D

2009-08-08 @ 12:20:47
Postat av: cornelia svarar

tack själv thörnberg! ;D

2009-08-08 @ 14:36:53
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0