if you got a big ... let me serch it

längesen, ojoj.
som sagt, jag var på liseberg i lördags, näjz var det.
kom hem på kvällen & gjorde inte mycket, kollade scary movie med elena :)
i söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, haha. jag börjar typ bli senil. eller vänta! justdet. jag va med luiis, isabel, jagge & owe i think ..
i måndags var jag & luiis i lund på kvällen, hihi.
igår blev det chilla på kvällen med lite folk & promenad.
idag har jag inte gjort mycket, bara varit med luiis & isabel en stund.
nu ska jag duscha & sånt & ikväll blir det malmöfestivalen för första gången i år, wiho! NRJ in the park blir näjz :)

& imorgon börjar skolan, leeeskit ;o
börjar dock inte förän elva, så det är näääjz! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0