091217

cha cha! (haha, omg..)
idag började vi med historia, vi satt och svarade på frågor hela lektionen. lite smått drygt, men men! sen hade vi engelska. eller ja, vi fyllde in något formulär som en tant gav oss. men innan det fick vi tillbaks våra engelskaprov, jag fick mvg :) sen var det lunch, najs! sen gick vi till svane, eller ja.. jag och emma gick typ och gömde oss för felicias, thereses och matildas snöbollar. det tog typ tjugo minuter att ta sej dit istället för fem som det brukar! haha. iallafall, vi hade matte. eftersom vi har för många mattetimmar så lyckades vi övertala vår lärare att få iinställt imorgon = jag börjar klockan ett :D najs! sen hade vi iallafall svenska och sen slutade vi vid två. vi skulle ju egntligen åkt skridskor (som jag såg fram emot!) men vår lärare skulle på möte. aja, inte mej emot att sluta två timmar tidigare :)

just nu sitter jag här i köket. jag ska snart göra en plåt pepparkakor, tjuhu!
& usch, jag har haft hemsk huvudvärk i två dagar nu, alvedon & panodil hjälper inte :(

aja, p u s s !! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0