done!

HEEEEEEEEEJ.

idag så städade jag och nu är jag klar! det kunde gått mycket fortare, men jag segade vid tv:n så det gick inte så bra x) men ja, jag är klar!

ikväll blir det nog julgranspyntning och imorgon så ska jag shoppa julklappar! jag har som sagt inte börjat än och känner mej väldigt sen ute. det brukar jag iofs alltid vara, men äh. skit samma :)

ikväll ska jag nog också kolla på filmen changeling. har sett den en gång innan och jag tyckte den var asbra, så jag kan ju lika gärna se den igen! :)

btw, det snöar typ jättemycket :o hoppas att det inte lägger sej, jag pallar inte! då kan man inte cykla till bussen och då måste man gå upp ännu tidigare! aaaah :(

GUD JAG HATAR SNÖ!!!

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0