haha, lol..

alltså ofta jag är så lättskrämd! här sitter jag vaken, klockan är mitt i natten! varför? jo, för att jag är rädd! jag är så jävla rädd! jag tror typ att hannibal lector när som helst ska klampa in här och käka upp mej. usch. jag kommer typ inte kunna sova alls inatt. det suger! gud, jag hatar att vår lärare tvingade oss att kolla på "när lammen tystnar". BIG MISTAKE. jag är skiträdd. och det blir ju inte bättre av att jag sitter här (typ) helt ensam i ett helt tyst hus. musik kan jag inte dra igång för rebecka ligger och sover. gah, jag HATAR att jag är så lättskrämd :(

gah, nu ska jag sluta skriva för jag sitter bara och skakar i vilket fall som helst. får väl kolla på någon kul film så jag slipper mardrömmar inatt!

och det värsta är att jag kan nästan svära på att jag hör konstiga ljud utanför!

Kommentarer
Postat av: isabel

HAHAHA aw sötnos. Ja man vet ju aldrig, bra att du inte sover iallafall för då hade du garanterat blivit mördad :O <3

2009-12-12 @ 12:57:10
URL: http://isabelandersson.blogspot.com
Postat av: corn

sluuuta :(

2009-12-12 @ 13:49:54
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0