helvetes jävla idioter

YEAH, i'm talking to you! damn straight!

nej, jag skojade, höhö. idag har jag haft en skitdag. dels för att det har snöat som fan och dels för att någon idiot har brutit upp mitt skåp och tagit min jacka och miniräknare. WTF?! vem fan gör så?! bastards..
det enda positiva med idag var att jag slutade två istället för kvart i fyra och att jag slapp ta bussen hem. FAAAAAAAAN. oj. FAAAN. jag måste gå ner till busstationen och hämta min dumma cykel som står där. aaaaah, fuck this. fast fuck, jag har ingen jacka att ta på mej? det kan nog inte bli värre just nu! :s

snälla, få mej på bra humör! 

pusshej :)


Kommentarer
Postat av: isabel

sjukt dålig stil, vem gör så? :O

Fast det är klart, vad väntar man sig på katte ...? ;) <3

2009-12-16 @ 19:44:33
URL: http://isabelandersson.blogspot.com
Postat av: corn

det var säkert någon läskig psykist! :o (& ja, det var meningen att skriva PSYKIST!) <3

2009-12-17 @ 15:53:19
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0