i guess i must have killed'em

och så var det söndag igen. ännu en vecka har passerat (gud vad jag känner mej poetisk, hah!) och den har varit najs :)

igår stack jag och louise hem till matilda. vi hade typ förväntat oss lite segt dalbyfolk men när vi kom dit var det typ.. fest. aja, sunkig som jag var så satt jag mest i soffan, hah. men det var trevligt det med :)
kom hem vid halv två kanske..
idag så gick jag upp vid halv ett och sen dess har jag hunnit städa, städa min garderob, sova och äta massa. jag har inte så mycket plugg men lite ska jag väl göra lite senare.

gud, jag har inget att skriva om. jag lovar att bli bättre på att lägga upp bilder och sånt, hihi :)

godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0