it's just..

hej allihopa everybody! idag har min dag varit bra :)

gick upp alldeles för sent men jag hann med bussen, var till och med lite tidig :o
well, började med historia, ganska intressant! vi har snackat om första världskriget och jag tycker det är askul, hah. sen var det engelska, hade grammatikprov/läxförhör. det gick jättebra, eller ja. det kändes bra iaf, haha :)
sen var det underbar lunch :) supergod mat idag också, kycklingburgare!
efter det fick vi dock gå till svane och ha matte, men det är inte sååå ansträngande.. haha, therese och jag skuttade hela vägen dit! hade matte iaf, sen gick vi tillbaks till katte för att ha svenska. inte så ansträngande det heller, vi kollade bara på film. "när lammen tystnar", jag dog typ i slutet, haha! satt typ med luvan över huvudet och höll för öronen x) haha, lol på mej!
efter svenskan var det "lilla filmfestivalen" i aulan! det var askul, blev dock VÄLDIGT nervös när de sa att de hade tagit ut några klipp som de tyckte var roliga men som inte hade kommit till final. satt och bet på naglarna men jag klarade mej, haha! tog bussen hem vid tjugo i fyra tillsammas med elena, wunderbart :)

ikväll blir det chill till tusen, har inga läxor!
imorgon är det lucia och det ska bli mysigt som fäään :)

mm, glass.. <3

sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0