k a l l t

gud vad kallt det är ute nu! vaknade imorse och det var TRE minusgrader. det är bara.. jättekallt! uuuh, jag gillar inte vintern!

denna veckan har varit jobbig faktiskt. har inte haft något speciellt i skolan, men jag har ändå varit trött som ett as! jag har knappt orkat gå upp på morgonen, det är ju bara så jobbigt! speciellt när det ser ut som att klockan är två mitt i natten istället för halv sju.. dessutom är det till och med mörkt när man slutar skolan! jäkla tur att det bara är två veckor kvar i skolan. yeah, you heard me, TVÅ VECKOR. det är underbart!

snart är det då jul. det är den andra december idag. detta året är snart slut! crazy. det är faktiskt ganska sjukt. alltså, det känns som det var igår som jag satt och skrev nyårslöften med isabel! shit, jag har nog inte ens uppfyllt älften, hah!

nej vet ni? jag måste faktiskt gå nu. jag ska börja DRICKA KAFFE! :o

btw, denna ytterst vackra bilden från i lördags! :)

haha, love!

Kommentarer
Postat av: isabel

Dricka kaffe med mig och lussan och lena kan bara kolla på och böla som små hyenor! DuÄrFinast och jag saknar dig! & ja, FAIL på nyårslöftena ... haha. <3

2009-12-03 @ 21:15:20
URL: http://isabelandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0