mm.. kladdkaka..

jag blev jävligt sugen på kladdkaka nu! ge mej :]

hihihiii.

idag så var jag först med louise. vi fixade isabels födelsedagspresent som vi borde ha fixat för mer än ett halvår sen, men idag så gjorde vi det iallafall :) vi blev jäkligt stressade när vi såg att det var en kvart kvar tills isabel skulle komma, men vi klarade det! isabel kom iallafall med pizza och kebab och vi åt! sen stack louise och elena kom hit. vi tre var väldigt flummiga och typ gjorde konstiga filmer med min webcam, hah x) dock kommer ingen någonsin få se dem, haha! hehe ..

nu sitter jag har ensam igen. ju mer jag tänker på att jag är ensam, ju räddare blir jag. herregud, vad är det med mej?! jag brukar tycka att det är najs att sova ensam, men inte denna helgen.. får väl skylla på min dumma svenskalärare som tvingade mej att se skräckfilm, lol. hihihi.

fördelen med att vara ensam hemma är ju att jag slipper vara så tyst. jag kan också tända alla lampor i hela huset om jag vill, haha! plus att jag kan ju faktiskt kolla på en film, hihi :)

maha, diggar bilden!

sexig bild från i somras, hah! eller vänta, i september var det, haha! skit samma! :)

GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0