not convinced yet?

HEJ! det är freeeedaaaaag! har dock inte något att göra, men det löser vi sen!
dagen var bra, tog sovmorgon till tio över tio, så skönt! på första lektionen fick vi tillbaks våra historiauppsatser. gissa vad jag fick?! :o

FREAKIN MVG- !!!! trodde verkligen att jag skulle få typ G, max VG, men freakin mvg- fick jag! crazy.. :o
iallafall :) resten av dagen flöt på bra, inte så ansträngande :) slutade klockan tre och då stack jag till H&M och köpte benvärmare. najprajs, verkligen! mötte elena på botulfs och vi stack till konsum. jag köpte godis, pepparkakor och bröd, haha! sen tog v bussen hem vid fyra :)

nu sitter jag här, har egentligen inget att göra. ska väl snart laga lite mat till mej och rebecka.

ikväll, om jag inte har något bättre för mej, så ska jag kolla på idolfinalen! jag tycker att det är jättesvårt att säga vem som ska vinna i år. fast jag hejjar på erik lite sådär i smyg :)

aja, puss och kram, skumbanan!

btw, här är en bild jag redigerade innan! :)

oh yes!


Kommentarer
Postat av: mmmmmm

Sexig mun bruden

2009-12-15 @ 09:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0