now we're on top

hej alla barn!

idag har jag varit borta typ hela dagen. åkte klockan tolv och kom hem typ fyra. jag har varit i kävlinge och dansat hela dagen, det var najs! showen gick väldigt bra, bara lite fackat med placerningar och sånt..

annars. veckan har inte varit så ansträngande. har dock haft två oförberedda spanskaprov. det suger ju lite. har varit väldigt trött bara. jag har somnat i biblioteket x antal gånger denna veckan. usch. hoppas att det går över! dock gillar jag skolan väldigt mycket, folket <3

nästa vecka har jag två shower, en på måndag och en på tisdag. det blir jobbigt, kommer typ komma hem vid halv tio. hehe.. :)

aja, ikväll blir det hem till matilda, är dock sjukt trött. min mamma tror att jag har diabetes vafan. bara för att jag är trött och dricker ovanligt mycket? hjälp, börjar bli lite rädd nu. tänk så har jag diabetes? hm..

usch. jag orkar inte skriva mer idag! :)

ha det gött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0