nu ska jag fan ta mej blogga! har inte bloggat ordentligt på ganska länge och jag känner för att göra det nu, så jag gör det! haha. jag tänker inte sluta blogga, även om ingen läser, höhö. det är ju kul!

okej. jag har varit seg och inte pallat lägga upp bilder osv. så bilder blir det nu iallafall!

sen sist (i onsdags om jag inte minns fel?) så har jag hunnit fira jul hos pappa och göra massa annat kul. kom hem från pappa idag, vilket är najs faktiskt! började ju sakna er här hemma, haha ;)

julen har varit mysig. firade hos mamma på lillejulafton med lite gäster. sen åkte jag till pappa och firade julafton hos honom. är väldigt nöjd med båda dagarna, plus att jag har fått massa fina och roliga julklappar! pallar jag skriva om allt jag har fått? nja.. kanske kommer bild eller något, hihi.

snön var fin, tills den smälte!


mammas julgran och mormor ♥


pappas julgran


min outfit på lillejulafton (ego som jag är)



oj, vad många bilder på mej, herregud. men det får ni stå ut med för det är min blogg, hihi :)

nu är det dags att sova, imorgon ska jag först städa och sen får jag se om jag drar in till stan med elena och isabel. det är ju trots allt mellandagsrea nu!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0