blööh ..

idag vaknade jag halv tolv när jag egentligen hade tänkt vakna vid tio, bra jobbat!
tog bussen till lund klockan ett & sen gick jag runt & letade efter skor.
tog bussen hem klockan tjugo i tre. 377 kronor fattigare & ett par skor + två jeansleggins rikare.
isabel & louise kom hit vid tjugo över tre & vi gjorde inte så mycket.
nu sitter jag här & bloggar för sista gången på några dagar, för imorgon klockan åtta lämnar jag, louise & hennes päron dalby & tio timmar senare är vi framme i dalarna. det ska bli skitmysigt, favorit i repris typ.
så ikväll hoppas jag att folk träffar mej.
nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det packa.
jag finns på mobilen, puss.

englandbild från förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0