borta bra, hemma bäst!

yes, nu är jag hemma igen. semestern var skön men det är faktiskt riktigt skönt att komma hem igen. bara det att sova i min egna säng ska bli underbart! för visst är det så, borta bra, hemma bäst? nu tänker jag plåga er med lite bilder. enjoy!

bohuslän, första kvällen.god mat200 meter från huset.en minifärja som vi tog till en ö som hette gullholmen.
vatten.vatten efter båten.det var shortsvarmt på kvällen med.mums!
schtekarn.vi proppade in oss i bilen. jag satt längst bak....tillsammans med packningen!mitt fönster.
vi gjorde ett stopp i gränna, hehe.sen blev det ösregn!till sist kom vi fram till småland & loftahammar!ut & gå på kvällen.

nu får det räcka för idag! nu ska jag göra något vettigare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0