i just wanna ..

igårkväll blev det hem till louise med isabel & himla. vi fotade lite, myste & kollade på film.
idag gick jag upp klockan halv ett & åt frukost. tv & sen blev det duscha. fixa mej lite & sen blev det typ lunch.
sen satte familjen sej i bilen & vi körde till löberöd för att spela fotbolssgolf. det var riktigt kul till en början, men sen började det regna. mindre kul. det riktigt öste ner & det åskade & blixtrade, uh. så vi stack hem istället.
nu sitter jag här & väntar på mat i think. har inget att göra ikväll, så smsa & ring mej för fulla muggar.
nu ska jag sminka om mej för jag ser förjävlig ut! pussheeeeej.

jag efter fotbollsgolfen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0