i'm crazy, oh so crazy

igår blev det då som sagt rensning av garderob. sen cyklade jag till louise. vi drog till hemköp & jag köpte tortellini & sen cyklade vi hem till isabel & matade minus. cyklade hem till mej, lagade tortellini, åt & sen sminkade vi oss. drog hem till louise & sen blev vi upphämtade av bella & hennes mamma. vi drog till isac & det va najs där. trevliga människor. vid halv tolv hämtade bellas mamma & vi stack hem till bella & kollade på lejonkungen. snackade även lite lill-k i telefon, jäkligt läskig människa det där. hah.

imorse vaknade jag vid ett. gick upp & hjälpte till med maten & sen åt vi. nu har jag målat mina naglar igen, denna gången mörklila, spooky.
idag är jag inte på jättebra humör. har väl vaknat på fel sida, illa.
nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det fix. jag har min mobil, ring mej ikväll!

ci-ao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0