making a fabulous entrance

igår segade jag mest på dagen men vid fem fick jag tummen ur röven & drog till louise & vem var inte där om HILMA. älskade hilmababy som jag har saknat jättemycket! iallafall så drog jag, lousie, isabel & hilma till viking & käkade lite. lite folk gjorde oss sällskap. sen drog vi hem till louise igen & sminkade oss galet & tog lite särbilder. helt plötsligt börjar louise skrika & alla typ dog. då var det tydligen joppe som hade stått i fönstret & skrattat, haha. iallafall så kom det lite folk & vi hade det chill, myspys. sen sov jag, isabel & hilma där.

isac med 3d-glasögon, hah! jacob & jens.

klockan nio ringde mitt alarm & jag cyklade hem. åt frukost, duschade & sen cyklade jag till louise igen. vi stack till bussen & där mötte vi isabel & hilma & vi satte oss på bussen till malmö. lite över elva kom vi till entré. det blev lite shopping & sen blev det lunch på bk. shoppa & sen fika. bussen hem vid halv fyra (?) & handla med louise på hemköp :)
sen började det regna & vi blev blöta när vi cyklade hem :(

jag på wayne's isabel på wayne's, hah <3

nu sitter jag här & typ .. väntar på bättre tider, haha.
ikväll vet jag inte vad som händer, det blir antagligen ngt med louise. ring mej!

& hallå! jag köpte nya skor häromdan! här kommer en liten bild, hihi.

erkänn snygga!

men nu ska jag typ gå & skaffa ett liv, hah! poss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0