succes is my only mother fuckin' option, failure's not.

mmh, jag älskar eminem.

nu är jag hemma från dalarna. det var en väldigt najs vecka med min bajsi. vi gjorde massa saker, men mest av allt sov vi, eller läste. jag har lyckats fastna för twilight-serien så nu har jag läst två av fyra böcker. idag ska jag beställa bok tre, hihi. iallafall, vi såg även på harry potter & halvblodsprinsen & den var superbra, moms. jag ska nog se den en gång till, haha. tågresan var den näst-sämsta någonsin. enda som varit sämre var den till brighton förra året.

iallafall. vi tog tåget från mora. när vi var fem minuter från sala (där vi skulle byta) fick vi veta att vårt nästa tåg var försenat typ en halvtimme. okej, tänkte vi, vi hinner inte med vårt tåg i norrköping, vad händer? när vi kom till sala fick vi veta att vårt tåg därifrån till norrköping var inställt, men att det skulle komma ersättningsbussar. MUMS. efter typ en timme kom det EN buss till jättmånga människor. den bussen gick tydligen bara till västerås, så vi fick vänta en timme till på nästa tåg till norrköping. två & en halv timme senare kom vi till norrköping & där skulle vi ta tåget till lund. eftersom vi inte hade bokat biljetter på det tåget så hoppades vi på det bästa & vi lyckades få sittplatser. så istället för att va hemma halv nio kom vi hem elva. SJ IS THE SHIT :D

igår städade jag först mitt rum & sen åkte jag till lund med min familj. det blev ett par skor, moms!
på kvällen blev det hem till hajen med louise, isabel, julia, emma, elin & alex. först kollade vi på top-model filmen, haha. sen blev det lite snacka & lite dator & vid ett stack jag & louise hem till louise & åt lite. sen cyklade jag hem.

idag vaknade jag först av att mamma kom in på mitt rum. somnade om & började drömma jättekonstiga saker. vaknade vid tjugo i tio, somnade om & drömde ännu mer. vaknade av att det ringde & min bror kom in på mitt rum med telefonen & sa att det var till mej. min läkare, höhö. sen gick jag upp & åt.
idag ska jag nog göra något vettigt, typ rensa min garderob. fast det kommer jag inte orka, så det får bli dator & tv.

hör av er om ni vill göra något sötnosar! :)

Kommentarer
Postat av: Emme

Åkte vi inte buss till Brighton ? ^^ haha.

Harry Potter var inte så bra ;) Boken är bättre, haha!

2009-07-22 @ 15:20:58
URL: http://emmemalmlund.blogg.se/
Postat av: cornelia svarar

Ah, menade att det var näst-sämsta resan allt som allt ;)

2009-07-22 @ 18:22:10
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0