svennebanan

hej alla bloggläsare. (krilleboii ohyeah)

idag har jag i princip bara läst & ätit, hihi. inte fel de heller.

igår blev det upp tidigt (halv tolv) & sen fixa lite grejer innan jag drog till lund. träffade mamma & sen kom fia också. vi gick runt & kollade i affärer & lite sånt. fikade på pressbyrån, ohyeah. eftersom jag hade högklackat (dumt!) så slutade det med att jag & fia gick runt barfota, höhö. dagens inköp blev iallafall tre par trosor från gina & en baddräkt från h&m, mums.
på kvällen blev det tjejmiddag hemma hos emma. jag & luiis kom dit helt svettiga typ eftersom vi hade cyklat, men vi va först iallafall! sen kom alla moppetöntar. iallafall så blev det god mat, kubb & efterrätt. riktigt mysigt hade vi det. vid tio bestämde vi oss för att dra hem till luiis, så det gjorde vi. drog dit lite folk & hade det mysigt. vid ett drog alla hem förutom jag & taylor som satt kvar och snackade med luiis till typ två. tack för dagen & kvällen!

ikväll ser det ut att bli grillning på billebjer med lite folk, det blir nog mysigt.
nu ska jag gå och fixa me & sånt shit, så ci-ao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0