10/6-09, onsdag

Idag var det klasskamp.
Dagen började med fotboll mot b, såklart vann de. Sen mötte vi c, de vann också. Sen var det dragkamp, vi vann en match av tre, duktigt! Sen mötte vi d i fotboll, de vann också. Frågersport, lunch, mix och sen irländsk julafton. Allt som allt kom vi nog sist eller trea, grattis nio a. 
Efter en dusch och smink stack jag och Elajn till Lund för att hitta lite "bra att ha"-grejer och balgrejer. Vi åt donken, såklart. Sen skrattade vi, i några hundra år kanske. Sen skämde vi ut oss för hela Lund och sen träffade vi Timmy och Stefan och Elajn skämde ut sej igen, haha <3 Sen tog vi bussen hem.
Nu har jag sko-skav och jag ska fixa fotbad och sånt lite senare, kanske när jag kollar på grey's :)
Jag och Elajn ska dra upp till ip snart, det är ju match :)

Nej, förlåt för detta störda inlägg, haha. Ni får ha en trevlig onsdagskväll :)

Jag på donken, censur :)
Censur på mitt ansikte. Iaf, bild från idag, på donken, ofc.         
Hade lite fler bilder på mobilen, men den ville inte som jag, sådet får bli imorgon kanske :)   

Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

HIAHIAHAHIAAHAHHIAHIAHAIHAHHAHAHA jag dör lite till. lund hatar oss. hela mc donald's med. oscar johansson mölelr emd. timmy & stefan. alla studenter. alla kassörskor. alla töntar på marknaden. dina kakor hatar dig :l

loooooooool <3

2009-06-10 @ 18:47:40
Postat av: corn svarar elajn

hihihihihih, pooop :D

2009-06-10 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0