12/6-09, fredag

Ujujuj, jag skrev inte igår! Jag börjar med att berätta om igår då :)

Torsdag
Halv tio var klassen samlad hemma hos Joppe, mentorsdag. Lekte lekar, krängde och umgicks. Hem vid ett för att duscha och sen fixa allt till balen! Gah, bal! Iallafall.. Tjugo i sex bar det av mot skolan. När vi kom dit var det typ bara killar där, men de var hur snygga som helst, så det gjorde inget, hihi. Kvart över sex gick bussarna ut till Boklunden. När vi kom dit minglade vi lite och sen fick vi bordsplacerningar. Jag fick Edvin, wiho. Vi åt lite och sen var det lekar. 100 meter klackar, stor i käften och nån mer lek. Det var kul. Sen var det efterrätt och "Årets". Sen var det dans. Det gick väl inte så bra, haha. Sen blev det disco, näjspräjs. Det blev mycket dans och mycket ont i fötterna, haha. Vid kvart över tolv gick bussarna hem. Tack alla för en trevlig kväll! <3

Elena, Johanna och Maria                 Maria och Louise
Elena, Johanna och Maria var hur söta som helst hemma hos Joppe!                      Maria och Louise tyckte att drickan var god.

Fredag
Skolavslutning. Behöver kanske inte säga så mycket. Fy fan. Grät så jävla mycket. Vet dock inte varför. Mest för att alla andra grät. Men lite sorgligt var det allt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, gråta lite till. Ikväll blir det, förhoppningsvis, festa som fan! Vi ses där, aight!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0