17/6-09, onsdag

Tro mej, jag höll på att få ett nervsammanbrott när bloggen inte fungerade innan idag, ha!
Iallafall..
Imorse ringde klocka 7.00. Gick upp, gjorde sit-ups (faktsikt riktigt skönt!), duschade, åt frukost, sminkade mej & sen tog jag min cykel & trampade ner till bussen. Kom dit vid tio över nio. Ingen isabel, smsade, inget svar. Bussen kom, smsade, inget svar. Bussen gick, smsade, inget svar. Så jag cyklade hem igen.. Höhö. När jag kom hem redigerade jag lite bilder. Eller två stycken, men wtf. Här kommer de :)

Orginalbild .                         Redigerad bild, lägg märke till ögonen! 
Orginalbild, jävligt gullig!    Bugeye! :D

Orginalbild .               Redigerad bild .
Orginal, pusspohdeh!     Redigerad bild, cute!

Efter lite planering (1 min 13 sek, ohyeah) så drog jag & elajn till lund. Kom dit vid lite över tolv & sen gick vi en runda. Hittade inget speciellt, förutom en t-shirt på h&m som jag ska ha när jag inte är pank! Det slutade på mc donalds, som vanligt. Dock blev det inte jättemkt mat, mest foton! Efter donken drog vi till gräsmattan på bankgatan & fotade, pusspohde!

Denna är underbart vacker!    Lite misslyckad, men wtf!    Haha, omg ..  
Längesen jag gungade :o    En till ..     Denna var ändå finast!
Elena fastnade i gungan.. Smidigt!    Denna får avsluta! Mysigt!

Ikväll får vi se vad som händer :)
puss <3


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

LAWL, cpbild...er. lol. men hahahahaha, vi dör ju på vqrje ju :( mwiwhiwia <3

2009-06-17 @ 18:15:32
Postat av: ccoorn svarar

Nejdå :D Jag älskar dessa bilderna <3

2009-06-17 @ 19:00:37
URL: http://ccoorn.blogg.se/
Postat av: isabl

haha "lägg märke till ögonen" ofta ngn missar det. och orginalet är hemskt xD <3

2009-06-17 @ 20:11:45
Postat av: isabel

och shit förlåt för att jag sov hela dagen x( <3

2009-06-17 @ 20:13:11
Postat av: ccoorn svarar

aaw, soetnos! <3

2009-06-17 @ 20:19:37
URL: http://ccoorn.blogg.se/
Postat av: the one and only elajn

POSS. we rock

2009-06-17 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0