5/6-09, fredag

Som ni kanske redan förstått så ska jag börja blogga igen så då kan jag väl lika gärna ge bloggen en liten ansiktslyftning ;)

Idag ska vi spela paintball med klassen! Kan bli väldigt intressant. Jag ska nog ta på mej typ tre ton kläder för att inte få ont och blåmärken. Usch. Efter paintballen ska vi hem och duscha och sen ska vi va på scoutstugan 18:00 , pizza, godis och sen ska vi sova där. Vår klass är ganska mysig egentligen. Jag kommer sakna er.

Om en stund blir det frukost, jag ska göra te :)


dry my eyes so you won't know
dry my eyes so i won't show


Kommentarer
Postat av: hajen

åhhh jag har värsta ångesten inför paintballen. jag vill verkligen inte! men yeye, vi ska väl överleva det också. scoutstugan blir BÄST iallafall :)

2009-06-05 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0