9/6-09, tisdag

Efter en halvtimmes slöjd imorse cyklade jag iväg till bussen och stack till Lund, sjukhuset. Mötte upp pappa där och vi gick in på avdelning 63. Satt där och väntade i fem minuter kanske och sen mätte och vägdes jag. 162,5 cm och 49,5 kg. Jag har inte växt på hundra år typ. Möööög. 
Efter sjukhuset gick jag och pappa till Subway och tog vars en macka där. Sen skulle pappa tillbaks till Danmark så då gick jag och växlade pengar och kollade på alla redan halvfulla studenter. Sen tog jag bussen hem.
Nu sitter jag här. Halv tre ska jag och Louise sticka till Lund för att hitta kuvertväska och kofta och jag ska klippa mej.

Om en stund ska jag fixa min fötter och händer, just nu ser de förjävliga ut.

psst, tre dagar kvar :o

Kommentarer
Postat av: gabriellaaaa

åh, jag måste också köpa kuvertväska och kofta. kommer dock inte hinna göra det. faan ;o

2009-06-09 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0