ångest. panik. aaaah!

hej bloggen!

jag har blivit så jäkla trött på skolan! den är hemsk, bara massa läxor, prov och inlämningar hela tiden! det går inte en vecka utan prov/inlämning och det verkar aldrig ta slut! det enda som piggar upp är mina kära vänner, men dom träffar man typ aldrig längre. man har tur om man lyckas träffa dom på helgerna, men då är det så mycket annat som ska göras! ååh, jag saknar att kunna gå i skolan och ha dom typ en meter ifrån mej hela tiden. skolan tröttar verkligen ut mej, men man ska väl inte klaga..

tråkig skoldag, som vanligt. det enda positiva var att jag fick sluta två istället för tre. fast jag längtade inte hem precis, har massa plugg framför mej ikväll/inatt. har en fet historiainlämning tills imorgon, men det är jättesvårt! jag har försökt skjuta upp det, men nu kan jag inte göra det längre! jag hade faktiskt hellre haft prov, det är lättare att plugga till.

på tal om skolan, jag tror jag håller på att bli sjuk! jag har typ haft ont i huvudet i flera dagar nu, känt mej helt febrig. jag orkar inte bli sjuk, jag kan inte bli sjuk..!

& yey, en positiv sak till! denna veckan får vi en ny engelska-lärare/mentor! vår förra engelskalärare var verkligen asdålig, jag har inte lärt mej någon engelska sen vi började. tvärt om, jag har nog blivit sämre.. iaf, vi får en ny lärare! wiho wiho wihoooo!!

just det, var i danmark i helgen! jag fick pengar av pappa i present, så nu är jag typ rik! jag vill spendera pengarna på fika & shopping, snarast! 

annars, så är det snart jul. det innebär show med dansen! åh, jag längtar! fast, jag kommer bara känna mej stressad och det kommer typ förstöra allt. jag får satsa på att förbreda med så gott jag kan med skolarbetet och sen får jag försöka att inte tänka på det just den helgen! skönt att det inte är på söndagen iaf, då kan man ju plugga!

märkte precis att jag har skrivit väldigt mycket! jag borde ha lagt denna tiden på mitt arbete, men jag orkar inte! 

nej, nu måste jag verkligen sätta igång, ha det gött!
(hoppas att ni läser allt, jag blir typ ledsen om ni inte gör det..)


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

jag läser alltid allt, you know that ;)

fuck skolan. VERKLIGEN.

2009-11-17 @ 17:52:49
Postat av: corn svarar

tur att jag har EN läsare :D

2009-11-19 @ 20:20:06
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0