..?!

well hello again!
jag har inte gjort så mycket idag. efter att tösorna dragit hem började jag plugga lite spanska. jag tröttnade ganska snabbt så idag har jag inte gjort mycket mer än suttit vid datorn/tvn.

jag lovade fler bilder, så här kommer de! och snälla, döm inte oss..

therese och matilda försökte sova..
therese försökte sova..och matilda med!

det gick inte så bra, pga en viss fellekanin!
hahahah! felicia i farten!

felle flippade ut totalt och therese blev den utsatta, hah..
synd om therese, haha..

vi lyckades iallafall somna till sist. är dock väldigt sliten idag, somnade fyra och gick upp halv tio. herrejösses.

nu är det snart dans! ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0