just stop it

nejmen hej det var längesen!

haft mycket att göra denna veckan, bla prov i matte a & naturkunskap b. båda proven gick bra tror jag, det kändes bra iallafall :)

jag försov mej ganska brutalt igår. vaknade tjugo över sju när min buss går halv åtta. panik. sprang in i duschen & halv nio satt jag på bussen till lund. missade nästan hela svenskalektionen, men de hade inte gjort så mycket så det var chill. de hade tydligen pratat om kattes egna filmfestival som alla ettor ska vara med i! man delas in i grupper om tre & sen ska varje grupp göra en film på typ en minut. på tisdag kommer matilda & emma hit för att filma, höhö. det kommer bli galet! maria montazami, here i come!
idag hade vi frivillig historialektion på morgonen så jag tog sovmorgon :] istället för att börja kvart över åtta började jag tio, det var asnajs! :)
hade ingen idrott idag heller, så jag slutade tio i två istället för kvart i fyra.
när skolan hade slutat gick jag & några i min klass & vaccinerade oss. det kändes inte ett skit, hihi. skönt att ha det gjort iallafall. förhoppningsvis blir jag inte sjuk imorgon, fast det hade varit skönt att inte gå till skolan!

somsagt, chill dag idag!

i helgen vet jag inte riktigt vad som händer. på söndag ska jag iallafall fira min födelsedag med min släkt, det blir kuuuul :]

nu ska jag typ äta något för jag är hungrig. godnattttttt! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0