Känn, jag är en vampyr!

Wow, jultomten är tidig i år!
Åh, harmoni..
Så kan man sitta där och lukta du vet..
Nu är det du ser ut som generation fett!


okej, det där fattade ingen (förutom elena), men det är så det ska vara!
gårdagen var väldigt trevlig och mysig!
först skola mellan 8.15 och 13.05, sen slaget om lund! det var så kul och jag skrek halsen av mej, haha! tappade rösten efter typ en kvart in i matchen och var jättehes. men det hindrade inte mej att hejja, haha! viljestyrka, ohyeah!

kattes läktare! yeah, go katte!

katte vann matchen och hela grejen var sjukt rolig! mötte upp elena och johan efter matchen och vi gick mot stan. det började ösregna så vi gick in på nordea och väntade.

jag på nordea, haha!

det slutade regna och vi gick ut. jag och elena lämnade johan och vi gick till bion och hämtade våra biljetter!

<3

efter det gick vi och handlade jättemycket godis och sen gick vi till mcd, såklart. vi satt där i typ två timmar, haha!

hihihi, love!

vi gick då somsagt på bio, haha. filmen var bra, både grät och skrattade, hehe!
på vägen ut hittade vi edward cullen/robert pattinson i soptunnan, haha!

in your face!

ikväll blir det mys med matilda, therese och felicia! vi ska laga tacos hemma hos mej och sen ska dom nog tvinga mej att kolla på skräckfilm! kommer inte kunna sova på några nätter, haha.. :o

nu ska jag fixa lite grejer, ha det gött! :)

Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

haha älskar mina citat. och dig :)

och haha edward i soptunnan och gud vad vi alltid ska göra bort oss :l hahahahahahahha jag skrattar nu. väldigt mycket. ahhahahaahah. <3

OCH MATCHEN <3

2009-11-28 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0