mobilhelvete

för tillfället har jag nog ingen mobil. min går ju som sagt knappt att ladda och nu har jag inget batteri kvar. förhoppningsvis kan jag ladda den med hjälp av lite tejp och annat kul man har hemma!

idag var skolan väldigt trevlig faktiskt :) gillar mina vänner i skolan som får mej att skratta konstant, haha!
hoppar över trumlektionen idag. dels för att jag har matteläxa (ligger lite efter) och dels för att jag inte orkar. denna veckan har varit en pain in the ass, så jag kände att jag behövde vila idag.

btw, imorgon har new moon premiär. jag ska inte gå, höhö. den har inte fått så bra recensioner i tidningar osv, så jag tänker inte ha för höga föväntningar. men jag ska iallfall se den, när jag får tid.

nu ska jag plugga lite matte, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

den kommer suga, haha...

lol.

men ja vi får gå på mobiljakt du och jag!!

och du, jag vill se new moon med dig (: kanske. om den är bra. :)

2009-11-19 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0