tre i rad

har inte bloggat sedan i torsdags så det blir väl ett ganska långt inlägg skulle jag tro.

i fredags blev jag, som väntat, sjuk. hade feber & var helt yr hela dagen, obehaglig känsla. sov bort det mesta av dagen men det blev även lite läsning & tv. chill dag men jag hade hellre gått till skolan.
på kvällen hade jag inte feber längre men jag gjorde inget alls. orkade inte dra på lokalfest med folk så det blev sängen & batman. isabel kom hem till mej en stund & stack hem vid tolv. somnade vid ett, halv två & sov länge.

vaknade vid ett i lördags & dagen tillbringades med städning & ännu mer läsning. på kvällen drog jag hem till louise med elena, isabel & fia. vi chillade & kollade på en film, myspys. vid två gick jag & elena hem, men jag somnade inte förän fyra. jag var inte trött alls.

igår väckte mamma mej vid halv tio & då gick jag upp och städade det sista & hjälpte till med maten. vid halv ett kom mormor & lisette, sedan kom min moster vid halv två. vi åt massa jag fick massa presenter, höhö :)
på kvällen var det träning & det var väldigt kul. lite sorgligt att det bara är tre street-träningar kvar på terminen, men det är iallafall show först! tre dagar i år, lördag, måndag & tisdag. det lär, som vanligt, bli jobbigt men väldigt kul!

imorse försov jag mej, vaknade klockan tio & insåg att vi hade börjat för tio minuter sedan, haha! jag hade iallafall tur, idrott var första lektionen som jag ändå inte skulle vara med på, så jag chillade. åkte till skolan & hade spanska & sen var det meningen att jag skule ha svenska också, men lektionen var inställd. alltså bara en lektion idag, uuh.

imorgon är det underbar d-dag! då kommer matilda & emma hit & filmar mej när jag gör bort mej inför svenska folket, haha! usch usch usch, jag börjar ångra mej.. :|

nu ska jag iallafall försöka komma in i karaktär & sen blir det sängen tidigt. jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0