well well!

idag blir jag stor flicka, sweet sixteen :D
dagen har varit trevlig trots regn & pissväder!
fick många grattis & på svenskan fick axelina för sej att klassen skulle sjunga för mej, så det gjorde dom..
dagen flöt på bra, utan större ansträngningar. fick tillbaks mitt kemiprov, 62/80, ganska nöjd. hade kunnat få bättre om jag inte hade fått hjärnsläpp & fått så många slarvfel :(
aja, vg iaf :D
kom hem för typ en timme sedan eller något, har i princip bara latat mej framför datorn, höhö! jag skyller på att jag fyller år! :)

igår filmade jag, matilda & emma vår svenskafilm här. jag ska vara snäll & lägga upp bloopers & bilder! snälla, mobba mej inte! hahah.



okej. jag har aldrig haft så mycket smink på mej, hahah!  örk, haha!

hahah, jag dör!

nu ska jag skaffa ett liv :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0