aaaarrrrghhhhh

alltså, inte för att gnälla eller något, men min mobil är verkligen störd. riktigt jävla störd är den! jag kan typ inte ladda den alls nu, jag måste lägga in en bild, seriöst!

alltså wtf?!

iallafall.

tänkte inte blogga speciellt mycket nu eftersom klockan är mycket, men ett kort inlägg blir det iallafall!

ikväll var jag somsagt i arlöv hemma hos matilda med emma, therese & felicia. jag mötte först emma i lund & sen tog vi tåget till arlöv. matilda, therese & felicia mötte upp oss på stationen & sen gick vi hem till matilda. vi började med maten direkt för vi var alla superhungriga. vid åtta stod maten på bordet, tacos! vi åt, snackade & dog av skratt, hah! sen blev det väl lite utflippat i guess. vi fick nog i oss lite för mycket socker, eller vad säger ni? ;)
vi fick för oss att vi skulle dansa, så det gjorde vi! sjukt kul hade vi & vi kunde inte sluta skratta, haha! jag & emma tog bussen hem vid tolv. mums på kvällen, tack tjejer!

HAHA, felicia! 

nu måste jag verkligen sova, cya!

helt slutkörd, hah! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0