ensam hemma

ibland är det ganska skönt att bo ensam hemma. inga onödiga ljud & man kan vara uppe hur länge man vill! det brukar jag iofs få vara endå, men att komma hem mitt i natten & sätta sig vid datorn brukar men ju inte göra om hela ens familj ligger & sover. det finns dock en nackdel med att  bo ensam.

när jag bor ensam hemma brukar jag slarva med maten så jag brukar ofta gå hungrig, hah. egentligen har jag bara mej själv att skylla, men man (jag iallafall) orkar inte stå & laga värsta middagen till mej själv, känns lite meningslöst. 

så idag har jag bara gjort lite äggröra till lunch. mästerkocken ohyeah!

min helt awesome äggröra!

nu ska jag lira lite guitar hero, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0