oh em gee

det får mej att tänka på elena, jag saknar henne :(
jag saknar isabel med, typ tre veckor sen vi träffades, sinnes!!

igår så blev det iaf fest hos thörnberg :D
jag & louise lyckades ta oss dit (skjuts) så det var asnajs! alla som var där var helt jäkla random men jäkligt najs, så man klagar inte :D
jag & louise kunde ju inte ta oss hem, så vi fick sova där. så det var vi och fyra till som sov i hans vardagsrum. eller sov kanske man inte kan säga haha. fick ju ligga på golvet för sofforna tog de andra :|

iallafall, efter kanske max en halvtimmes sömn (för min del, haha), gick vi upp. klockan var typ åtta & vi skulle hjälpa till att städa & det gjorde vi. vi var asduktiga, hihi. vid nio började vi gå mot flyinge, där vi skulle ta bussen tio över tio. vi gick kanske 200 meter på 20 minuter, haha. FAIL. vi hade iallafall tur & thörnbergs mamma skjutsade in oss till flyinge. när vi kom dit kollade vi busstiderna, som vi inte hade varit säkra på. såklart så gick det ingen buss förän halv tolv, så alternativen var att stanna i flyinge i två timmar eller gå till sandby. jag & louise bestämde oss för att gå till sandby & vi lämnade dom andra i flyinge. det tog oss kanske en timme att gå till sandby & när vi väl kom till sandby gick vi vilse, haha. vi lyckades iallafall ta oss till lund & sen hem till dalby.
när jag kom hem gick jag direkt & la mej i sängen & somnade. sov till klockan fem kanske & sen dess har jag bara typ lagat mat & ätit maten x)

ikväll ska jag faktiskt gå & lägga mej jättetidigt. fast jag måste plugga. jag hatar läxor över lov :(

söta pågar igår ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0