sunny sunday

¿comó estás?

godmorgon allihopa! jag vaknade för cirka tre timmar sen, men jag har inte orkat blogga än, heh..
igår blev det då hem till matilda i arlöv, läs mer om det i förra inlägget!

denna veckan har varit ganska chill, men vi har ändå haft prov & sånt i skolan. vi hade spanskaprov i fredags & det gick väl .. helt okej, men jag tyckte det var ganska svårt faktiskt! på nyvång hade vi ju alltid en hörövning, en läsförståelse & en del där man skulle skriva själv. provet vi hade i fredags var helt annorlunda, ganska mycket ordkunskap & annat som man inte var van vid. men nu vet man hur de proven är så nästa gång kan man nog förbereda sej lite bättre :)

fick även tillbaks våra historiaprov & sämhällsläxprov i fredags. jag fick freakin MVG på historiaprovet, jag blev verkligen jätteglad! snacka om att man blir pepp på skolan när man får tillbaka något sådant, första provet också!

i torsdags var det d-dag så på dagen pluggade jag massa spanska & sen vid tre stack jag in till lund, mötte elena & klippte mej. jag tyckte det blev liiite kort, men det växer ju ut igen ;)
efter det så gick vi & fikade på wayne's coffe. vi satt där i typ en halvtimme & sen gick vi en runda i stan. hittade en tröja som jag köpte, men den lämnade jag tillbaks i fredags, för jag kände mej fattig! 

jag på wayne'ssötaste elena på wayne's

i fredagskväll blev det då agardhs inspark här i lilla dalby. först tjejfix hemma hos isabel & sen drog vi till insparken vid nio. till en början var det ganska segt men sen kom det lite mer folk. jag hängde med elena & johan större delen av kvällen & vi hade jättekul! jag & johan blev verkligen superhungriga så vi gick runt & letade efter mat & vi hittade pizzasallad! haha. vi käkade det men vi blev inte mätta, så resten av kvällen gick vi runt & var hungriga. träffade mycket najs folk också, både gammalt & nytt!
jag & elena stack hem vid typ halv två & då var vi verkligen aströtta!

idag ska jag försöka vara med på street-träningen, jag vill inte missa mer nu! även om helgens äventyr har gjort att jag har mer ont i foten igen så ska jag försöka ignorera det! jag kan verkligen inte bara sitta & titta när alla andra dansar, hell no!

nu på dagen hade jag tänkt spela guitar hero, det var aslänge sen & jag har varit sugen på det hela helgen!

nu blir det mat, ¡adiós!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0