tik tok

jag är så jäkla trött! även om jag gick & la mej typ halv elva igår så är jag astrött & seg :(

igår drog jag in till lund med min bror för att köpa födelsedagspresent till hans kompis. vi gick där i några timmar & sen mötte vi upp mamma & gick & kollade lite. vi köpte mössor & sånt man behöver nu när det är kallt. gissa vad min bror köpte för mössa? hihi, respect bro. kolla nästa inlägg, lovar att lägga upp en bild då ;)

jag köpte iallafall en vanlig stickad svart mössa. inte så speciell, men den var varm & så :)
det blev ett par vantar också, riktigt gosiga faktiskt :)

idag gick jag upp vid elva & käkade frukost. gjorde lunch vid två & sen dess har jag i princip bara segat.
checkade lite grejer på youtube, ska faktiskt lägga upp lite grejer i nästa inlägg. eller inlägget efter det. hm..

aja, nu ska jag lägga över bilder från mobilen till datorn, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0