opepp

hohohohohohhoh.

igår blev det först "förfest" hemma hos karin med nathalie, ani & felicia. vid tio började vi dra oss mot lophtet. jag stack till sjukhuset och hämtade isabel, louise & elena. vi gick till lophtet & det tog ett tag för oss att komma in, men till sist gick det! att veta att typ alla andra hade betalat 70 spänn för att komma in och inte vi var sjukt najs!
kvällen blev riktigt lyckad, med mycket dans! vi tog bussen hem från sjukhuset klockan två & då var vi trötta.
blev tyvärr inga bilder under kvällen, men det lär komma upp på facebook, heh. 

imorse vakande jag vid elva & sen gick jag upp vid tolv. riktigt seg har jag varit idag, så sen dess har jag typ bara suttit vid datorn. ska dra ner till viking med elena om en stund och hämta pizza som jag ska beställa alldeles snart. ikväll blir det hem till isabel & typ kolla film.

finns på mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0