sh, it's a secret

godmorgon, typ.

jag är så jävulskt trött och idag fick jag gult kort på en lektion, haha! jag råkade starta ett papperskrig med tre andra, hehe..
idag stannade jag i stan en stund efter skolan med elena & vi gick & kollade lite i affärer & satt på mackedonkan såklart. jag hittade en kofta också! äntligen!

just nu sitter jag & glor på gamla grey's anatomy avsnitt, faktiskt sorgligt. de två sista från förra säsongen, muäh. nästa onsdag har den nya säsongen premiär! jag lääängtar!

imorgon är det d-dag på katte, men jag ska ändå gå upp vid nio & städa innan jag drar till lund för att göra dansaudition för katterevyn. jag börjar faktiskt bli lite nervös nu! :o

nu ska jag snart sova men först ska jag äta något för jag är hungrig :(

life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0