sitter hemma ..

medans alla andra festar på tolvan sitter jag här! fan, jag vill också dit, men jag är sjuk.
jag hatar verkligen att vara sjuk! första festen på länge & jag kan inte sticka dit..

kvällen får väl tillbringas här, framför datorn, med té & kaka som mamma har bakat :)

iallafall, det har hänt mycket sen sist jag skrev :o
skolan går bra, najs klass & sånt.
dansen drog igång förra veckan, mycket najs. har saknat det .. :)
igår var jag, isabel, louise, maja & emma på bio, vi såg the ugly truht, den var riktigt bra.

idag var jag på nova med thörnberg, hade det väldigt trevligt, tack för dagen! :)

& nu sitter jag, som sagt, framför datorn med kaka & har inget att göra. funderar på att gå & lägga mej tidigt, kanske hinner jag bli frisk till dansen imorgon då!


lyssna om ni har tid!


allt för mej ikväll, vi hörs när vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0