i'll be dancing

yoooooo wazzzaaaaahhhhhhh?!?!?!

hej :)
gudars skymning, längesen ju!
hänt mycket? kommer knappt ihåg. förra helgen.. vad gjorde jag då? alexander var här? haha, tror det iallafall :)
tror vi hade d-dag i torsdags.. eller vänta ja! just det, heh. i onsdags så kom alexander hit på eftermiddagen och sov hos mig till torsdag. sen hade jag då d-dag, det hade alla spykister också så jag mötte isabel i stan och vi åt, hon shoppade, jag fönstershoppade och vi gick och hälsade på alexander på mikael elias! hoho, bra minne jag har :) sen stack jag hem till alexander efter han hade slutat skolan och sen stack jag hem och sov. såja! mitt minne börjar komma tillbaks hoho.

denna helgen har varit bra. i fredags stack jag och elena till isabel och mös och igår stack jag hem till alexander. sov där och idag har jag bara tränat typ.

nu ska jag sova, godnatt alla barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0