healthy!

hej alla korvar!
jag är på bra humör idag, tack vare anis underbara kakor. galet goda!
dagen har i övrigt varit ganska chill, har dock varit väldigt trött. jag som tillochmed åt frukost imorse :( borde ju varit pigg hela dagen? äh, skit samma :)

imorgon börjar jag vara nyttig. så inget godis och sånt nu för mej. förhoppningsvis så klarar jag det, hehe. det blir nog bra. sen ska jag och elena kolla upp gerdakort så ska vi börja gå på pass där! och sen ska jag styrketräna massa hemma, nu kör vi hehe! plus dansen, detta blir najs :)

imorgon är det tisdag, dans på kvällen och sånt :)

nu blire plugg, hare!  

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto

Hej. Tack för ditt svar! Tyvärr så blev det inte du denna gång - men de kommer en ny inom kort, så håll utkik!

Hur är de med dig i kväll? Kram

2010-02-08 @ 23:13:15
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0