nothing

jag fryser.

hej alla barn! nu är jag hemma efter en helg i danmark.
i fredags hämtade papi mej och rebecka vid fem och sen druuudade vi till danmark. vi stack hem och hämtade jonte, pia och jonas och sen körde vi till köpenhamn. klockan åtta satt vi på jensen's böfhus. jag åt trerätters med räkcocktail, kycklingspett och sen choklademousse till efterrätt. det var så himla gott! fast jag kunde knappt röra mej sen, haha, jag blev sjukt mätt! vi kom hem vid halv elva och sen somnade jag vid tolv typ.
i lördags gick vi upp vid tio och då åt vi frukost. sen blev det shopping, typ. vi drog till något av alla hundra köpcentran och sen gick vi där i typ tre timmar. det blev ett par byxor, väldigt najsiga faktiskt! på kvällen käkade vi tacos och sen bakade jag en kaka som jag inte orkade smaka haha :(
idag gick vi upp klockan åtta och kvart över satt vi i bilen. vi körde till sverige och lämnade rebecka på konfirmationsgrejs och sen stack jag, jonte, papi och pia till center syd och gick där. kom hem för typ en timme sen :)
nu ska jag städa lite och sen ska jag typ styrketräna. tänkte dra ut och springa, men jag fryser och då pallar jag inte. får dansa lite istället!
sista dagen på lovet också, fast imorgon har jag faktiskt sovmorgon till tio i tio, så det spelar egentligen ingen roll att lovet är slut! har saknat mina kära vänner i skolan, ska bli kul att träffa dom imorgon! :)
blä, jag fryser! jag vill bädda ner mej i min säng och sova i typ en timme. äh, pusshej :*

            oh, btw! en blid jag redigerade häromdan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0