what wolud you do?

hej allihopa!

igår så drog jag och isabel till malmö. där mötte vi upp louise och några i hennes klass, minst sagt trevliga!
vi drog till marshmallow och stog i kön i typ en timme och sen kom vi in. musiken var fet i början men sen blev den ganska dålig. vi shakade iallafall, men jag tror inte vi drar dit igen. jag tycker inte att det var värt 120 spänn, plus garderob och taxi. äh, jag hade iallafall hyfsat kul! dock väldigt sliskiga människor där, men what to do?
idag vaknade jag och isabel vid tio och då gick vi upp och åt frukost. sen blev det soffan för min del, somnade ju typ vid halv fem så jag är fortfarande sjukt trött! isabel drog hem vid.. tolv?
sen dess så har jag legat på soffan och halvsovit, najs!

blä, jag saknar elena! jag tycker att hon ska komma hem nu! heh.

nu ska jag laga mat, hade gött!


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

I'M SOON HOME BABY, då ska vi fan nattklubbaoss! :)

2010-02-24 @ 17:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0