frajdaug

tja! idag äre fredag, najs. vaknade kvart över sju imorse och blev skjutsad till skolan, mm.. najs skolda, hade tre lektioner. sen efter skolan blev det slaget om lund, innebandy! katte krossade spyken, 6-1 ohyeah!
stack och handlade godis med elena och johan och sen tog vi bussen hem. kom hem vid fem och sen dess har jag segat som fan. sov typ i en halvtimme eller något innan och sen har jag typ inte gjort något. jävla snöstorm som förstör alla planer :o

igår var det d-dag, underbart. jag och elena stack till lund vid tolv och sen så klippte vi oss, fikade, shoppade och blev överkörda (hehe). vi kom hem vid fem och sen stack jag till lund igen, valinfomöte på skolan. efter det stack jag och mamma hem och sen åt vi pizza, gottigt. sen färgade vi mitt hår! det blev helt awesome om jag får säga det själv! by the way, jag kände mej helt snygg idag. hehe, puss!

nu ska jag snart sova, ska upp ganska tidigt imorgon har jag bestämt. ska plugga natur och läsa min dumma bok. och senare tror jag vet vad jag ska göra, men jag får se :)



fin bild från i somras, puss!

GODNATT (L)


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

mitt hår .. </3

2010-01-30 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0