i'm losing my mind

tja! idag är det onsdag och det är najs. sitter här efter en jobbig dag i skolan, den gick långsamt också var det snöstorm! eller ja, det är typ fortfarande det. försov mej imorse igen, vaknade kvart över sju och tog bussen fem över halv åtta! starkt jobbat tycker jag, haha! hann dock inte äta frukost, men det är det caféterian är till för! kattes ostbullar kan man typ döda för.. blivit mycket ostbullar på sista tiden, hinner typ aldrig äta frukost. skärpning med det! kostar ju faktiskt pengar att köpa frukost varje morgon. okej, det blir typ tio kronor, men är man fattig student så är man!

imorgon är det d-dag! jätteskönt ska det bli, torsdagar är jobbigaste dagen också. imorgon blir det iallafall stora staden lund med elajniiisch. ska bli mysigt, hihi. blir väl fika, fota, flumma, shoppa och jag ska klippa mej! sen måsta jag leta efter vinterjacka också, fryser ju röven av mej! jösses. mysig dag imorgon iallafall :)

nu böjar det lukta mat här! jag är jättehungrig, har inte ätit sen lunchen idag. hoppas det blir gott, hehehee..

och hallå?! jag vill inte ha mer snö nu, men det har kommit typ två decimeter bara idag. och det snöar fortfarande! wtf, jag vill ha sommar nu, eller iallafall vår!

ha det bra alla sötisar!


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

danke für die day my dear :)

haha!

2010-01-28 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0