move shake drop

hej!

igår så var jag först i skolan. det var chill, slutade halv två. efter skolan gick jag till bibblan och satte mej där tillsammans med felicia och therese och pluggade engelska. usch, nästa vecka har jag matteprov. bläbläblä.
iallafall. vid tre mötte jag elena och vi stack till donken, som vanligt. sen stack vi hem. vid sju stack jag ner till byn och hämtade roger! sen kom louise och elena och sen stack vi hem till mej. sen kom isabel också. mysig kväll, hihi!

ikväll är det scary movie 2 på tv, den ska ses! måste ner till byn också, jag vill ha godis hehe..
imorgon är det street, ska bli asnajs! har dock fortfarande träningsvärk, haha. simningen i torsdags, herregud!

äh, nu ska jag fortsätta plugga dum matte, dum spanska och dum engelska!

vi ses :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0