shopping

imorse vaknade jag av väckarklockan, ställd på nio. låg kvar till typ tio i tio och sen gick jag upp och duschade.
halv ett tog jag bussen till lund och sen vidare till nova. mötte upp therese och felicia och vi gick och satte oss på espresso house och fikade i typ en timme. sen gick vi runt på nova tills dom stängde, myse! det blev lite inköp!

klänning, ryggen! klänningen

jag köpte också en väska, sån.. axelremsväska. haha, heter det så? aja, ni fattar!
anywho..... skola imorgon, som suger! nej, inte egentligen, ska bli kul endå. fast att börja kvart över åtta? nja.. men vi har antagligen ingen idrott imorgon, vilket är najs för då slutar jag typ två! mums.

nu ska jag snart gå och lägga mej! ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: jääjjnii

asså klänning nr twwå, GORGEUS :D

2010-01-09 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0