why so serious?

hej folket. förlåt för dålig uppdatering, haft mycket att göra! hade bla. ekonomiprov i tisdags, får tillbaks det imorgon. förhoppningsvis så gick det inte åt helvete.
och dansen började i tisdags! det var jättekul som vanligt, men gud vilken träningsvärk jag har! och vi körde typ ingen styrka, haha.. värre blir det på söndag, eric kommer typ döda oss! hehe...
idag har jag inga läxor, bara lite spanska som jag ska göra sen. för övrigt så har vi haft sovmorgon alla dagar denna veckan förutom igår. redigt najs!
just nu sitter jag och funderar över om jag ska gå på mattelektionen imorgon. vi har frivillg lektion eftersom vi har prov nästa vecka.. hm.. jag kanske borde gå, det är ju sista lektionen innan provet imorgon. äh, jag går om jag orkar! annars så slutar jag hlv två imorgon, men eftersom jag är så duktig ska jag sitta kvar i skolan och göra engelskaläxa. efter det så ska jag hänga med elena på stan, vi är så häftiga!



okej, nu ska jag snart äta och sen blir det spanska och sen blir det sova!


Kommentarer
Postat av: the one and only elajn

haha usch vilken hemsk bild, men ack vilka minnen! :D<3

2010-01-14 @ 20:01:44
Postat av: corneliiiaaaa

minnennnnn <3

2010-01-14 @ 20:44:12
URL: http://ccoorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0